Fix.

2012-11-15 @ 11:05:15
Vaknade 07.59 efter en natt av avbruten sömn på grund av drömmar om spyor och stängde av väckarklockan som skulle ringa en minut senare. Mary var redan uppe, så jag joinade henne i soffan, hinkade kaffe och småkikade på nyhetsmorgon. Jag var nära att skriva "som vanligt", för det här är tredje veckan då jag försöker ta mig upp tidigt.
 
Och så har vi städat. Underskatta inte ett städat hem. Okej, vi är inte i mål än, men vi har gjort det värsta och det känns så otroligt skönt. Dessutom har det hållt mig vaken.
 
Bålskålar är fixade, plastmuggar samt shot-glas. Dryckerna står i kylskåpet. Nu ska vi bara förmulera någon snäll lapp till våra grannar, annonsera att vi ska ha fest och att de gärna får komma och säga till ifall vi är för högljudda, eller bara komma in på en välkomstdrink. Med tanke på hur vilt festande det är varje helg och ibland mitt i veckan i vår trappuppgång så är det bara rättvist att vi får ha en fest någon gång också.
 
Nu ska Mary få sin present... Hihi.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: