Engagemang.

2012-11-19 @ 19:36:30
Äntligen känner jag att jag kan engagera mig. Jag vill hjälpa människor som mår dåigt, på ett eller annat sätt. Jag är äntligen på en plats i livet där jag kan vända mit utåt, vända på mina erfarenheter utan att bli personlig. Jag vet hur jag vill bli bemött och har lärt mig att bemöta personer på ett sätt som blir konstruktivt.
 
Framöver kommer jag förhoppningsvis få blogga för en sajt just för dessa problem, om psykiatrin, sjukdomar, friskhet och att övervinna problem. Sprida nyheter om nya sätt att tackla psykisk ohälsa på ett bra sätt så att fler slipper falla. Det handlar inte om mig och det är väl det som lockar mig mest. Jag har erfarenheter som gör att jag vet hur JAG vill bli bemött, samt mediciner och terapi som fungrerat för mig och fungerat för andra. Jag vill göra någon sorts skillnad. Smärtan har en mening.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sandra "PiiK" - Kiss me with your bloody lips, and drive me insane!

tror det kommer bli jättebra. med tanke på både dina erfarenheter och din talang för att skriva.

2012-11-19 @ 22:17:30
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: yolanda

härligt, Saari! :)

2012-11-23 @ 08:33:35
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: