Bildterapi och julklappsjakt.

2012-11-28 @ 17:23:57
Idag hade jag bild på EBC. Det var bara jag och en annan tjej med idag. Vi skulle måla "min blomma" och jag målade två blåklockor i en månklar natt. Jag tänkte väldigt mycket på att jag och Mary var blåklockorna och att vi tittade ner på det som varit i ett mörkerdolt landskap. Jag döpte bilden till "Jag växer". För jag växer.
 
Sedan tog jag på mig lurarna och åkte ner till stan för att leta julklappar. Den som söker skall finna. Jag kom hem med några grejjer att slå in och lägga i julklappslådan. Tissel och tassel.
 
Idag fick jag se den färdiga artikeln. Det är så himla roligt! Det kändes väldigt udda att ta upp tre hela sidor. Jag hoppas på att få tag på alla bilder som togs, trots att det var mulet ute blev det rätt fina bilder, de jag sett åtminstone.
 
Nu ska jag luta mig tillbaka med min julmust och andas en stund.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: