Bildgrupp.

2012-11-21 @ 22:35:14
Puffen är utlånad till Emmelie för några dagar. Hon blir så glad av honom och han blir så glad av henne, en perfekt matchning. Dessutom får vi lite semester.
 
Idag var jag för första gången på bildterapin på EBC. Det gick förvånansvärt bra. Det var en trevlig grupp. Vi bestämde också att jag ska få vara med på musikgruppen på fredagar vilket säkert passar mig perfekt. Jag tycker om att uttrycka mig, på andra saker än mitt skinn.
 
Jag vill inte tillhöra TIPS längre.
 
Imorgon ska jag duscha och städa, för VK kommer och ska fota oss och alla djuren. Jag hoppas att det kommer på vk.se så att alla kan läsa artikeln och se bilderna. Vi får se helt enkelt.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: stjärnfödd

skulle också vilja testa bildterapi! älskar att uttrycka mig genom färg. har det hjälp dig mycket tycker du? hur länge har du gått på den sortens terapi? kram

2012-11-22 @ 15:20:10
URL: http://stjarnfodd.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: