Banners till Marys författarsajt.

2012-11-13 @ 20:28:00
Jag är så glad att jag får vara en del av det här. Jag är ett riktigt dragplåster. Hon förtjänar det här så mycket. Snart släpps boken. Jag har gjort ett par banners ikväll:
 
 
 
 
Och...
 
 
 
 
More to come. Min fästmö är så talangfull och jag är med henne hela vägen. Det här är så kul, det händer saker. Vem vet, det kan hamna i TV4:as morgon.TV,,, Hur som helst så hoppas jag att ni köper hennes bok och just nu försöker vi få Pilgatan att ha ett samarbete med boksläppet. Mary förtjänar det här så mycket. Det är helt underbart. Jag är ett riktigt dragplåster, jag bara måste promota henne till tusen. Boken är enormt läsvärd och har du tur, om Bokcaféet Pilgatan vill ha ett samarbete med oss, så kommer du kunna komma och få den signerad. Blir det inte så, så kommer vi ha en releasefest här hemma. Hur som helst, boken ska ut och köp den gärna från Vulkan eller via Mary eller mig. Drömscenariot vore ju att köpa upp en del bökcer och sälja dem på Pilgatan, men lite högläsning och trubaduraftorn.
 
Stora saker händer. Det här är fantastiskt. Årets julklapp?
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

iiiihhp <3

2012-11-13 @ 20:38:54
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: yolanda

yay :D

2012-11-22 @ 20:26:45
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: