53-årsfest!

2012-05-05 @ 15:42:47

Mary och jag!

 

 

Igår var vi på fest och firade att Malin Frimodig blivit hela 23 år! Jag hade kul, det blev mycket prat och en del dans och dessutom spontana uppträdande från olika vänner. Inte helt fel.

 

Jag var dock lite orolig innan vi kom till festen. Jag hade ångest, totalt omotiverat, så jag försökte argumentera med den. Det gick inte så bra, så vi lekte "ett skepp kommer lastat", först med mediciner och sedan med diagnoser. Där vilseledde jag ångessten.

 

Bålet var god, stämningen hög, men vi har en hund så vi åkte hem med taxi vid 01.00. Det kändes ändå rätt lyckat. Jag hoppas att Malin gillade våra presenter, det såg ut som det i alla fall. Hon har inget poker face direkt :)

 

När hennes Olov spelade kändes det som att det bara var Olov och Malin i rummet. Jag grät, jag också. Det är som att de speglar sig i varandra, de är verkliga själsfränder.

 

 

 

Lovebirds.

 

 

Lady Olivia.

 

 

Manlig kärlek.

 

 

Lustgas.

 

 

Gänget.

 

 

 

Hejsvejs!

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Olivia

amputerade benen-bilden är så fin! vi ser ut som medelålders poppare. hehehehehe

2012-05-05 @ 15:53:13
URL: http://endiktomdagen.tumblr.com/
Postat av: WP

Haha! Ni är långt från medelålders. Men fiiina är ni!

2012-05-05 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: