Utan dator.

2012-05-23 @ 18:24:07
Min strömkabel till datorn är död. Således kan jag inte använda min dator som är totalt urladdad. Istället använder jag Marys dator lite nu och då, vilket faktiskt har visat sig vara väldigt bra för mig. Mindre tid vid datorn, mer tid för att göra vettigare saker. Spelar mer gitarr, läser mycket mer och så vidare. Hade jag varit totalt utan dator hade jag varit utom mig, men att låna min flickväns dator lite nu och då duger gott.
Idag har jag varit otroligt trött. Jag har ringt för att få recept utskrivna och ApoDosen uppdaterad. Jag försökte få tag på min terapeut och säga att jag inte orkade komma idag, men jag fick tag på honom lite för sent. Han förstod, i alla fall.

Jag börjar notera sommartendenserna utomhus. Uppskatta doften från träden och de gula vackra blommorna som är överallt. Tulpaner som växer vilda, jag behöver inte köpa dem när jag kan plocka dem. Fast blommor dör, så jag låter dem vara kvar och njuter när jag ser dem utomhus.

Imorgon blir det spännande. Vi har som vanligt pysselkväll med Patrice, men vi ska försöka klämma in Black Symphony och se ESC-semifinalen och hejja på Sverige!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: