Underskatta inte den grå vardagen.

2012-05-10 @ 15:26:06
Underskatta inte undren i en hel natts sömn. Jag är lite som en ny människa. Om jag inte sover så blir jag speedad och jag vil inte cykla i humörcykeln utan jag vill må bra, må normalt, sova normalt och ha tråkigt.

Att ha tråkigt kan vara det bästa som finns. Ingen ångest, inget hoppigt humör, bara trist och grått och alldeles underbart.

Idag har bostödet varit här och vi har tvättat(!!!), diskat, ätit lunch och youtubat roliga klipp medan vi väntade på att tvätten skulle bli klar.

Så nu tar jag och lägger upp fötterna, knäpper en läsk, slår på TV:n och tar det lugnt.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Har du någon mailadress som jag kan maila dig på?

Kram Anna

2012-05-10 @ 16:56:02
Postat av: mary

grått är så vackert

2012-05-10 @ 21:48:48
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: