Stopp och belägg.

2012-05-22 @ 12:16:29
Jag har varit på sjukhuset på läkarsamtal. Vi diskuterade neuroleptika, alternativ till Seroquel. Jag funderade faktiskt på Leponex, kanske skulle det vara värt det med alla dess biverkningar, men han sa också att det kanske tar en vecka tills Solian kan bli aktuellt för mig. Jag vill bara ha något som funkar, något som gör att det inte blev som förra helgen och veckorna innan det...

Jag var så nära. Duktiga Sara som inte skadat sig på ett och ett halvt år. Jag inser nu när jag vaknat till att jag var en fara för mig själv och hade behövt plockas in på psyk. Jag brukar numera veta när det är dags att lägga in mig och kanske litar vården lite för mycket på mitt omdöme. Jag har ju visat mig ha ett gott omdöme och det har blivit korta inläggningar tack vare det, men det gick så fort att jag hamnade så långt ner och tappade kontrollen. Fullständigt.

Nu har jag sagt till mina kontaktpersoner inom psykiatrin och andra omkring mig att även om jag skulle vägra så får vill jag, friska Sara, att de sätter stopp när jag själv inte kan.
Gårdagen gick förbi som vilken dag som helst, men utan Malin.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mad

ska också pröva seroquel. har du haft det innan? jag hatar alla biverkningar av medicinerna man får och hoppas verkligen att jag i alla fall får sova när jag byter.

hoppas allt blir bättre med dig:)

kram!

2012-05-22 @ 13:34:22
URL: http://mendusaju.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Bloglovinbyte? :)

2012-05-23 @ 18:10:15
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: