Score-board och nostalgi.

2012-05-29 @ 12:19:37



Såhär såg vår score-board ut i lördags. Herregud så nördig jag är! Det var härligt att dra ner fyra andra personer i schlagerträsket. Idag ska jag filma när jag och Mary hjular eftersom vi faktiskt lovade att göra det om vi vann tävlingen. För just efter tävlingen så... ja... eh. Vi var inte direkt i stånd att kunna hjula, allt snurrade ändå. Hur som helst så kommer ett högt EUPHORIA snart!

Jag har sovit som en gris. Tung och relativt ostört. Länge. Jag älskar att sova, åh så underbart.

Idag ska vi veckohandla, men sedan orkar jag nog inte göra någonting annat. Bläddra i en bok eller bläddra genom kanalerna på TV:n. Helst av allt vill jag sova mer.

Jag lyssnar på I Choose You av Amanda Jenssen och drömmer mig tillbaka till när jag och Mary började dejta. Då trodde jag inte att det kunde bli bättre, men ju längre tiden kommer desto mer kärlek får jag för henne.

Cause the truth is that I am yours <3






xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Plupp

Ni är så fina tillsammans och jag är glad att ni hittade varandra!

2012-05-29 @ 12:47:41
URL: http://fialicious.blogg.se/
Postat av: MALINORNELL

Hoppas du får en bra dag! :)

2012-05-29 @ 16:45:44
URL: http://malinornell.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: