Peppen och lite av varje.

2012-05-25 @ 16:36:56
Fredag. Idag har vi haft bild vilket var jätteskönt. Jag älskar att kladda med färger, jag gör det så sällan numera och jag vet inte varför. Prestationsångest tror jag är den största boven. Jag vill ju att det ska bli fint och glömmer bort den självklara faktorn til varför jag vill måla; det terapeutiska med det. Lugnande. Fokus.
Jag har kollat på lägenheter idag, som vanligt. Jag skulle faktiskt stå ut med att flytta om det innebar att vi fick ett eller två extrarum. Vi behöver ett djurfritt pyssel/kreativitets/gästrum. Det skulle vara SÅ värt det, trots att själva flyttandet är hin håle själv.
Nu taggar vi för fest. Vi fick en läxa av Marika som håller i bilden - ha kul. Det var nämligen det som våra bilder handlade om idag. Måla hur vi har kul, vad vi gillar att göra, så opretentiöst som möjligt eftersom våra tidigare bilder varit mer seriösa. Redo att släppa loss lite.
Jag behöver det, jag förtjänar det.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: