Huvudet snurrar.

2012-05-09 @ 17:32:47
Nu börjar det här bli riktigt jobbigt.

Jag har redan ångest över att gå i säng ikväll. Natten innan var fruktansvärd på så många plan. Jag var helt utlämnad. Somnade strax innan 04 på soffan för att vakna några timmar senare, gå till sängen igen och somna om. Om jag inte sover ordentligt i natt så vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Jag kunde urskilja någonting som inte kunde vara någonting annat än en hallucination. Allt det andra som hände i natt var min vakna mardröm, men Mary började prata med mig fast jag satt och såg på hur hon sov och samtidigt hörde henne snarka. Då gick jag till soffan och ville stoppa en kudde i vardera öra. Fy helvete vad slut jag var.

Idag har jag haft boendestådet här i en timma, sedan handlade vi och efter det kom Marika hem till oss och hade bildterapi. Det var välbehövligt. Marika påstod att mina ögonlock såg svullna ut - det är inte bra när sömnlösheten börjar synas.

Det är skönt att kladda, skönt att få måla, parterapi där man kan säga så mycket med så små medel.

Ikväll kommer Lynn och en vän till henne och vis ska hänga, dricka kaffe/te och sånt. Det är alltid trevligt att träffa Lynn!

Jag ska däcka mig själv ikväll. Finns inget annat att göra.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: