Guds dotter.

2012-05-28 @ 11:15:20
Jag hade en så underlig dröm inatt. Jag var i ett stort rum, tillsammans med Gud. Jag var Guds dotter. Vi samtalade och han övade mig i kampsport. Sedan kom ett gäng killar som ville döda oss, men vi gav oss inte och tillslut hade vi tillfångatagit pojkarna och lärt dem en läxa. Det var underligt att umgås med Gud. Undrar om det betyder någonting? Måste kolla mitt drömlexikon.

Åh så underbart det var att sova i natt. Idag ska jag ta itu med röran här hemma. Hu, det vänder sig fortfarande i magen när jag ser tomma likör-flaskor. Ändå är jag på gott humör.

Det var inte länge sedan som det var riktigt illa, folk ringer och frågar hur det är för att de har läst min blogg. Jag ser inte bakåt, jag orkar inte och vill inte, kanske behöver jag inte ens göra det - jag lever NU och har fullt upp med att planera den närmsta framtiden.



xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: