Ana.

2012-05-17 @ 13:49:48
Aldrig har jag känt en sådan asky som jag känner för dig. Du kritiserar och dominerar, ljuger utan att blinka. Du gömmer dig i spegelbilder och i siffror på vågen och du tar min fästmö ifrån mig. Du ljuger om att saker ska bli bättre om hon gör som du säger, men du suger all energi ut henne. Du lever på henne, viskar dina lögner för att du vill ha makten att stanna kvar. Du är en vampyr, en parasit som vägrar släppa. Jag hatar dig. Jag tänker inte låta dig nästla dig in mellan mig och min älskade. I våra liv har du ingen makt. Jag tillåter inte dig att sätta en kil mellan oss. Du har fel, Ana. Du lovar guld och gröna skogar när du i verkligheten bär stanken av ett utmärglat lik. Det är inte vackert, inte hälsosamt utan bara en stor och fruktansvärd lögn. De som du lyckats fånga kommer aldrig hitta det vackra du utlovar eftersom du leder in människor på en väg mot helvetet.

Jag tänker inte låta dig ta henne ifrån mig. Jag ska visa att jag är mer envis än dig. Du kommer blekna, du kommer att dö. Ana, du är inte på något sätt välkommen.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

åååh...jag vet inte vad jag ska säga. <3<3

2012-05-17 @ 15:50:26
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: