Walking with strangers.

2012-03-29 @ 20:13:03


Jag råkade ta åtta-medicinen klockan sju. Woops.

Jag har sysslat med lite pyssel ikväll. Lyssnade igenom hela albumet Walking With Strangers av Birthday Massacre samtidigt som jag scrappade, det var riktigt skönt faktiskt. Har också  betalat räkningar, så jag känner att jag faktiskt ligger i fas för en gångs skull.

Imorgon blir jag 25, jag känner mig fortfarande som ett litet barn på många plan men på andra sätt har jag fått växa upp fort. Jag minns när min kusin Maari fyllde 25 år, hon vågade knappt säga siffran eftersom det var "halvvägs till 50". Äh! Det är bara nummer.

Jag lagade pannkakor till lunch och det blev över, så imorgon ska jag ge mig själv en lyxfrukost innan mamma kommer och tar oss på shopping-spree.

Vi får se vad morgondagen bjuder på!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag. Komihåg att man kan klara allt man vill!

2012-03-30 @ 06:46:30
Postat av: Moa

GRATTIS! jag fyllde också 25 precis, hänger knappt med i hur många år jag är längre och försöker att inte bry mig så mycket. däremot verkar det alltid lite misstänkt när kontrollanter på spårvagnen eller krogvakter frågar och man måste tänka efter haha. men jag har ju leg på det iallafall...

2012-03-30 @ 23:32:20
URL: http://dayviews.com/legobit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: