Vila i frid, mitt hår.

2012-03-23 @ 11:09:47

 

 

Nu har jag kammat ut tovor i en halvtimme, det mesta hamnade i sopkorgen. Det lilla hår jag har kvar ska jag vårda som om det vore min bäbis.


Jag ska iväg och handla lite nu innan lunch och hoppas att det inte är så mycket folk ute. Jag gillar inte folk. Bara ibland men inte idag. Måste hämta ut Circadin också. Antar att det är bäst att ta itu med det här innan jag tappar sugen.

Videoblogg kommer inom kort. Jag har ju lovat mig själv att göra det en gång i veckan ungefär.




xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "On The Street" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-03-23 @ 11:19:54
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: