Vila i frid, Luppbritta.

2012-03-05 @ 13:02:40
Eggar Lady GaGa, väntar på posten (Birthday Massacre, två album och en musik-DVD) och strax bör även mitt boendestöd komma. Jag har plockat, dammsugit och diskat - till och med bädat sängen - så att vi har mer tid till att laga matlådor, gå på Å-centrum för att hämta ut mediciner och umgås lite.

Vila i frid, Luppbitta. Du la för länge sedan ut en semesterbild på mig där jag ligger och läser i vår segelbåt och skrev någonting fyndigt, och dina läsare fick sig ett gott skratt. Då var jag förbannad, men nu kan jag bjuda på det eftersom jag känner mig trygg nog i mig själv och för att du liksom växt i mina ögon med tiden. Din blogg har varit underhållande. Peace, okej? Jag var en bitch, det var du med. Jag kommer sakna dina inlägg.

För er som missat spektaklet så var det den här bilden som var väldigt poppis av någon anledning:


 

 

Tyvärr har jag ingen bild på Luppbritta att visa er. En annan gång kanske.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: