Ur gängorna.

2012-03-07 @ 17:21:22

Blek och liten.


Jag mår inte sådär jättebra. Kan inte sätta fingret på det. Trött och hängig. Ångest, illamående. Jag har i och för sig dragit ner på sockret rejält och det är tamejfan en kraftig drog.

Jag ska göra vad jag gör bäst, sätta plåster på det luddiga såret genom att tända ljus och rökelser, diska (ja, faktiskt väldigt terapeutiskt) och lyssna på någon bra musik samtidigt. Äta middag, mat är medicin. Hjälper inte det får jag ta medicin.

Jag kanske ska se en disneyfilm ikväll? Eller någon sorgligt dålig komedi? En sak är klar, jag är alldeles för trött för att skriva. Jag vill egentligen säga godnatt och sova tills imorgon, men enligt läkares ordination(!) ska jag vara vaken till 23.

Pillar med en liten gåva till Lina och har skrivit ett brev till syster.

Jag minns inte vad jag gjort idag. Jag är lite ur gängorna.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: nathalie

Har du en syster?

2012-03-07 @ 21:15:35
Postat av: Saari

Ja, en icke-biologisk. OBS - sedan innan Vingklippt ängel eran. Om man har tur, som jag, så hittar man någon som växer sig starkare än vänskap :)

2012-03-07 @ 21:21:23
URL: http://iamsaari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: