Right?

2012-03-19 @ 16:39:36
Idag har jag varit på sjukhuset och gnällt för min läkare. Glömde be honom skriva ut Circadin. Typiskt, som Nalle Puh skulle säga.

Hann träffa Mary en stund innan, och efterläkarsamtalet åkte jag hem. Bostödet kom och vi tvättade och kammade Puffen. Jag är verkligen jättetrött och avskyr att tvätta, men det blev fyra maskiner i alla fall. Tyvärr finns det så himla mycket tvätt kvar.

Jag har verkligen hamnat i en ond spiral. Jag är rädd för att få ångest, därför blir jag orolig och får ångest. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska ta mig ur det. Jag har gjort det förr och kan göra det igen... på något sätt. Vet inte riktigt hur. Men det går. Eller hur?


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda

Känner också så nu - att jag är rädd för att få ångest, vilket leder till ångest. Det är jobbigt. Hoppas att det ger sig för oss båda.

Kram

2012-03-19 @ 17:04:31
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: Anna

Förstår hur du känner det! Men när din Mary kommer hem kommer du att må dessto bättre - tänk på det och se framemot det!!

2012-03-19 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: