Ordbehandlare.

2012-03-07 @ 11:47:58
Jag blir inte klok på Word 2002, som jag använder för att skriva. Det buggar som satan, jag tror på allvar att det inte är jag utan programmet som det är fel på. Jag blir inte heller klok på att jag inte lyckas installera nyare versioner av Microsoft Office, så nu drar jag ner free ware (eller kallas det share ware?) och hoppas att det ska funka lika bra.

Ordbehandlingsprogram är sjukt viktigt. Just nu är visserligen huvudsaken att jag kan skriva och spara, men jag behöver "städa" dokumentet med att göra det lättare att läsa, lättare att hitta i det.

Skrivkrampen har släppt en aning, så nu producerar jag text igen. Nästa gång jag stannar av ska jag ha hjärngympa och skriva på någonting annat. Huvudsaken är att jag skriver, håller igång.

Jag väntar på att posten ska komma med min Birthday Massacre-DVD och förhoppningsvis lite rökelser. Min terapeut kommer komma hem till mig idag och det känns riktigt skönt, jag är inte riktigt i form för att åka till andra sidan av stan just nu.



Låsta bloggen uppateras lite nu och då.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Aleks

Själv använder jag mig av Google Docs för att skriva ner saker och ting. Jag vet inte om du är bekant med det? Man skaffar sig i alla fall ett Gmail konto och sedan kan man skapa dokument direkt på nätet som sparas automatiskt utan att det strular. Allt du behöver är tillgång till internet. Det kanske är något att testa?

2012-03-07 @ 12:43:54
Postat av: Linn

Tja! har undrat en grej i lite över en evighet nu och jag pallar inte att lacka ut över google längre. var skaffar du/ni era bindis? jag har letat högt och lågt efter vanliga, runda som ni använder, men hittar bara massa avancerade. har ni något ställe ni kan rekommendera? bor inte i umeå själv, så har ni någon sida på nätet så vore jag grymt tacksam om du kunde dela. tradera har som bekant ingenting av den varan heller =/

2012-03-07 @ 22:21:19
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: