Kalas.

2012-03-03 @ 18:08:45

Faster och goa Moa!

 

 

Idag var vi på Moas 3-årskalas och det var fullt röj. Presenterna var uppskattade, på bilden ovan prövar Moa sina nya ritargrejjer som vi gav henne. Det var tårta och kaffe och mycket lek och skutt - vi var bara där i 1,5 timmar men jag var helt slut när vi åkte hem. Vilken energi ungarna har! Tur att farfar har minst lika mycket energi. Tror dock att lilla sockerstinna Moa kommer sova gott inatt.

 

Vi har sett klart Gia, Olivia har hälsat på en sväng och det kommer bli en lugn kväll. Melodifestivalen och så vidare. Jag somnade ändå okej på Heminevrinet och Stilnocten, men jag fick den där biverkningen som gör att det sticker i hela skallen. Inte så mysigt, men ändå inte så störande att det höll mig vaken. Ska pröva att justera dosen.

 

Jag ska sluta gnälla nu, för det finns andra problem. Inte mina, men sådant jag vill... stötta. Hela. Hjälpa. Jag vill verkligen.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jag vill sluta finnas ett tag men vad ska det hjälpa lixom =/

2012-03-03 @ 18:19:38
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: