En vanlig dag.

2012-03-01 @ 14:51:15
Det är svårt att hitta ord nu. Inte för att jag mår dåligt eller någonting, utan för att allting börjar bli som vanligt.

Jag sov ut på morgonen. Boendestödet har varit här idag. Min mamma kom förbi med mattor och ett överkast som jag haft på kemtvätt. Vi har kikat efter en större lägenhet, bara för drömma lite.

Jag ska ta en kopp chai och se OC snart, sedan ska jag fortsätta skriva. Det är typ det jag gör om dagarna när jag inte har boendestöd eller terapi - skriver när jag inte ser på OC eller Vänner, typ. Väldigt skönt och givande.

Jag har emellertid trasslat in mig nu. Förut så producerade jag sida efter sida, men nu är det lite krångligare eftersom jag måste ta storyn en bit längre och det måste samtidigt kännas naturligt.


"Trevande lärde de känna varandra närmre, försiktigt som en fjäders beröring delade de sina innersta tankar med varandra."



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Aleks

Hoppas det lossnar med skrivandet och att det börjar kännas mindre krångligt snart. Att du kommer vidare!

2012-03-01 @ 21:16:57
Postat av: expository essays

I don't understand why you are always so pessimistic!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: