Bara runt hörnet.

2012-03-26 @ 20:37:43
Men jösses, livet kastar sig över mig. Jag fyller år på fredag och då kommer mamma in och låter mig och Mary shoppa loss (tack Cili för idén). Eftersom jag, Mary och Maria fyller år så nära inpå varandra så hade vi tänkt ha en gemensam fest, men jag som är vilse i tid och rum inser att det kanske börjar bli dags att planera.

Dessutom är det påsk snart och då kommer brorsan hem. Redan nästa onsdag, jösses jösses. Jag tror att alla har en liten asperger-del i sig, och min del vill väldigt gärna ha saker planerade. Därför blev jag ganska stressad när mamma påminde mig om fredagen och att påsken ligger runt hörnet. Jag måste bara vänja mig vid tanken, och hålla alla tummar och tår för att Mary får stabiliseras så att hon kan hänga med också.

Hur som helst, fokus på att ha bildterapi imorgon. Allt annat löser sig, utgår jag ifrån. Det är positiv stress, men ändå stress. Ikväll ska jag bara ta det lugnt.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: