Vi kommer imorgon, Malin.

2012-06-19 @ 17:55:57
 
 
 
 
Malin, alla låtar jag spelat för dig... Du som tålmodigt lyssnade medan jag lärde mig hantera gitarren. Alltid lika uppmuntrande. Så kom den här låten, Wish You Were Here med Avril. Jag kunde ha skrivit den. Jag försöker sjunga den men min röst spricker.
 
När du var deprimerad spelade jag Coldplays låt Fix You för dig. Jag ville verkligen bara sätta ihop dig och locka fram skratten. De fanns där, men ibland behövde man gräva lite för att hitta dem.
 
Det är så många låtar som påminner mig om dig. Så mycket som är länkat till dig. Du är bara en tanke bort.
 
Imorgon besöker vi din grav. Jag önskar att det inte var så. Om jag fick träffa en människa, levande eller död, så skulle jag vilja träffa dig igen. Alla borde fått träffa dig. En förlust för hela världen, men framför allt för mig, för du var en del av mig och det vet du, för jag var en del av dig.
 
Så älskad, så saknad.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

ja om det är något jag verkligen önskar så är det att ha fått träffa henne

2012-06-19 @ 17:59:55
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: sandra piik "att leva som psykiskt sjuk"

hoppas resan kommer gå bra.

2012-06-19 @ 19:11:50
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: Patrice

Jag startade låten och började läsa. Kan säga det att det fick tårarna att rinna. Så vackert. Hade velat träffa henne.
Vila i frid <3

2012-06-19 @ 19:27:06
URL: http://patricesalminen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: