Tillbaka till vardagen.

2012-06-25 @ 17:18:38
 
 
Kunde inte somna på grund av hjärtklappning och ångest, sov taskigt, men ändå har det varit en rätt bra dag. Det är skönt att ha vardag igen. Det är skönt att boendestödet kommer varje måndag. Idag har vi diskat, plockat, dammsugit, torkat golven, handlat mat och lagat mat.
 
Nu ska jag lägga mig och läsa Madness av Marya Hornbacher. Den tåls att läsas fler gånger.
 
Jag peppar för nästa helg då vi ska ut och segla med mina föräldrar. I veckan ska vi prova ut en flytväst till Puffen, sjörövarfabbe farfarsfar!
 
Ikväll ska jag ta lite extra sömnmedicin så att jag inte blir knäpp. Jag vill orka hela sommaren.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken fin bild!

2012-06-26 @ 08:20:12
Postat av: M

håller med, väldigt vacker bild.

2012-06-26 @ 12:07:58
URL: http://deadpassive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: