Läxa: Hemliv.

2012-06-08 @ 20:33:23
Jag är helt bottenlös. Seroquel-hungern. Åh snälla, låt mig slippa den här medicinen! Det är inte så enkelt som att bara låta bli att äta, det ska gudarna veta.

Idag hade jag och Mary bildterapi. Min målning fick titeln "Jag orkar inte". Vi fick i läxa att checka av varandra och ta hand om oss själva i helgen, ha en vi-helg tillsammans. Det finns en hel del saker att smälta, en hel del texter att skriva, filmer att se och en rad med böcker att läsas, så det blir en lugn helg. Jag orkar ingenting annat.

Förresten så hälsade min bror på idag! Det blev ingen badminton-match men däremot lite kaffe och kaka.

Har åter igen öppnat en Joyce Carol Oates-bok. Jag läste ut en av hennes "kort-böcker" vid namn En fager mö för ett tag sedan och var som vanligt inte direkt imponerad av storyn till en början, men hennes språk är helt magiskt. Dessutom så VET jag att hon ALLTID har en riktigt häftig twist som gör tiden man spenderat att läsa boken fullständigt värt.

Sedan är ju Blonde i en helt annan klass.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

äääh blonde. Älskade syster, det är krejjer

2012-06-08 @ 21:05:04
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: