Förlovade i ett år!

2012-06-17 @ 11:09:20




"Fredag 17/6 -12

Den senaste två månader har jag sagt samma sak till alla omring mig; Om hon friade så skulle jag säga ja.

I mitt kök gick hon ner på knä och bad mig gifta mig med henne. Jag trodde, som jag alltid tror att jag ska göra när jag känner någonting väldigt starkt, att jag skulle kräkas - lyckan var så komplett och hel och undebar. Jag hade drömt om den stunden i både vaket och sovande tillstånd.
"

Det var ett år sedan. Låt oss forsätta räkna babydoll <3
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Patrice

Jag önskar er all lycka i livet.
Grattis!

2012-06-17 @ 13:24:53
URL: http://patricesalminen.blogg.se/
Postat av: anna

grattis:)

2012-06-17 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: