Datorfri dag.

2012-06-10 @ 13:31:47
Igår hade vi en datorfri dag. Det kändes underligt, fast på ett bra sätt. Dessutom var trafiken i min mobiltelefon mer eller mindre död, jag kände mig som på en öde ö och det var skönt.

Men självklart kan jag inte hålla fingrarna i styr i mer än en dag. Nu tar jag igen vad jag missat.

Jag har faktiskt inget intressant att skriva. Det har varit händelselöst och tyst i mig. Däremot har Mary fått veta att hon inte kan fortsätta på affären där hon arbetstränar efter semestern. Det känns så himla surt när hon verkligen trivdes bra där. Tydligen ska butiken inte ta emot varken praktikanter eller arbetstränande personer. Det känns som att de borde ha gjort det klart när hon började efter årsskiftet... Så det är en lite sorglig stämning här hemma. En chock som inte riktigt gått över.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Nej vad tråkigt!

Hoppas hon får något annat bra ställe att vara på.

2012-06-11 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: