UB-korsett och ölkväll.

2012-07-07 @ 14:53:53
 
 
Det är premiär för min nya UB-korsett idag. Jag älskar den!
 
Jag kunde inte sova igår. Big surprise. Jag var för trött helt enkelt. Ja, man kan vara för trött för att sova även om det är skumt.
 
Vi har haft några alternativ till lördagens aktiviteter, men vi bestämde oss för att sitta hemma och öla lite. Sedan får vi väl se hur impulsiva vi är, hehe. Känns i alla fall tokbra att ha Ida här, och Marielle kommer hit idag! Saknar Patrice. Önskar att jag kunde ha alla asbra människor här samtidigt.
 
Det blir nog mycket bilder, de flesta lär hamna på bilddagboken. Andra hamnar här. Känns lite som att vi är de lyckliga kompisarna :)
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Eriiza

Damn, vad snygg korsett, älskar de med släp.
Har säkert 8-10 stycken hemma, men inget med släp.. =(

2012-07-08 @ 14:10:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: S

Hej! Skulle jag kunna få din bilddagboksadress? :)

Kram

2012-07-10 @ 11:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: