Ida has arrived!

2012-07-05 @ 18:34:18
Sockerhjärtat Ida kom med flyget på morgonen. Det är så himla härligt att träffa henne igen. Det blev dubbelt så kul när Patrice kom och fick träffa Ida för första gången. Jag önskar bara att jag bett mitt boendestöd att ta en bild på oss alla fyra, men det kanske kommer sen.
 
I helgen ska vi göra vad vi känner för. Umgås, hänga
 
Tycker du att min blogg blivit tråkig? Ja, när jag mår bättre eller rent utav bra så brukar läsarna bli färre. Skit ner er, ni som gottar er i andras smärta.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag gillar din blogg ändå. Det är kul att följa hur det liksom utvecklas från dåligt till bättre. Det ger mig kraft att orka fortsätta kämpa för o klara sig igenom svåra stunder

2012-07-06 @ 01:05:17
URL: http://www.stinaberg.blogg.se
Postat av: a

hej. blir så glad över att du mår bra:)

2012-07-15 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: