You are perfect...

2012-01-31 @ 19:09:19

 

Malin, bland det som gör ondast med att du är borta är att du inte visste hur underbar du var. Du såg inte vad jag såg; skönhet, intelligens, humor, VÄRDE. När vi åkte hem från din begravning spelades P!ink - Fucking Perfect på radion och tårarna rann för att jag insåg att du inte visste hur perfekt du var. Du visste inte ditt eget värde och var du än är nu så hoppas jag att du vet, att du hör mina ord, att du älskar dig själv som jag älskar dig. Min vackra bästa vän, jag saknar dig.

 

Till er andra... försumma inte er själva, förlora er inte i självhat, se inte dina svagheter som svagheter utan inse att du har ett värde och en självklar plats i den här världen. Var aldrig aldrig ALDRIG tveksam till ditt eget värde. Ingen är perfekt - alla är perfekt.

 

 

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

älskade vackra perfekta Malin!

2012-01-31 @ 19:13:59
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: nathalie

Vad var det som hände med henne egentligen? Om det är okej att fråga alltså, vill inte att du ska ta illa upp!

2012-01-31 @ 22:16:09
Postat av: Jenny

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.

Kan inte föreställa mig sorgen över att förlora min bästa vän. Du har en stark poäng med att man ska inse att man är värd någonting, att man har en plats i världen även om det är nästintill omöjligt ibland.

Malin verkar ha haft ett enormt hjärta.

2012-02-02 @ 17:49:52
URL: http://enkaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: