Vuxenpoäng.

2012-01-18 @ 21:48:02
Idag har jag och Mary varit på stan. Det gick väldigt bra, trots att jag oroade mig lite innan. Men det gör jag ju jämt... Och jag lyckas faktiskt nästan jämt. Jag handlade en eyeliner, blondering samt en hel del krimskrams från konstnärsshoppen. Där emellan fikade vi rocky road-kakor och chailatte, yum!

Jag fick tag på min läkare idag - inte direkt men genom en av mina terapeuter. Jag fick en tid på fredag och jag känner mig peppad på medicinbytet (även om det skulle bli en kortare inläggning). Jag tror att jag sätter neuroleptikan först, byta från Seroquel till Solian om min läkare går med på det, och ta Xanor Depoten ifall jag fortsätter att vara stabil.

Syftet är att bli klarare i huvudet och kunna gå ner i vikt samt bli av med blodtrycksfallen och hjärtklappningen.

Jag vill inte tänka på det här med psykoser. Vill inte minnas. Vill aldrig mer ta i det. Därför sväljer jag medicinerna morgon, middag och kväll.

Förresten så har vi skaffat en brandvarnare och brandsläckare idag. Så sjuk vuxet, jag blir nästan äcklad. Parmiddagar och brandsäkerhet, var ska det här sluta? I ett Svenssonliv med en liten twist, hoppas jag!


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: