Jag har klarat januari.

2012-01-31 @ 16:08:09

Makeup.

 

Not war.


Idag träffade jag mina terapeuter från TBC och det var så skönt att verkligen kunna säga att jag mår bra utan att överdriva. Prata om allt och inget, prata om framtiden som ser ljus ut.

I-M påpekade att det är slutet på januari och jag är inte deprimerad eller inlagd. Ganska fascinerande, eftersom jag brukar ligga inne på slutenvården den här tiden. Nu ska jag visserligen eventuellt byta neuroleptika och därmed lägga in mig, men det blir en planerad inläggning och det kommer vara på mina villkor med frigång och permissioner.

Jag är inte redo för arbete, men jag har ambitioner. Just nu lockar Bokia eller någon annan bokaffär. Jag leker med tanken och det är ju sunt.

Ikväll blir det sushi och eventuellt lite pyssel.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Y,

Härligt att du ärligt kan säga att du mår bra!! :) Åh, så gott med sushi!

2012-01-31 @ 18:20:39
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: WP

Vilken vacker syster! I envy you...

2012-01-31 @ 21:30:03
Postat av: Emma

Googlade "Vermillion red" på google, eftersom jag spontaninköpt en ny sorts röd färg till mitt hår. Tänkte att det var dags att bryta gamla vanor (det vill säga något annat än Directions Poppy Red :D)

Hursomhaver kom jag in på din blogg, av det skälet, du dök upp på googles bildsöktjänst när jag skrev "Vermillion red".

Läste ett par inlägg av dig, och ville bara lämna en kommentar, tycker du är helt sagolikt vacker och verkar vara en oerhört stark person. Du inspirerar mig.

Ha ett fortsatt underbart liv, sugar!

<3

Emma

2012-02-09 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: