Möt Jane.

2012-01-14 @ 12:07:02
Igår sträcksåg vi fem avsnitt av American Horror Story. Jag blev positivt överraskad, serien är riktigt kuslig, läskig och hemskt underlig. Jag rekommenderar den varmt.

Ikväll ska vi på middag hos ett par vänner. Det blir tacos och godsaker, mums.

Jag måste tipsa er, mina trogna och otrogna läsare, om min fästmös skrivande. Hon skriver prosa och har den senaste månaden arbetat med Jane, en karaktär som är lätt att falla för. Det är lätt att falla i trans genom att läsa hennes texter om Jane, när jag läser så blir jag helt uppslukad. Du kan hitta några prosanoveller om Jane HÄR!

Det finns stora planer för Jane, så håll ögonen öppna!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

ameeeeeh, finaste sötrumpa! <3<3

TACK!!!

2012-01-14 @ 12:09:27
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Zandra

American horror story är en så himla bra serie :)

2012-01-14 @ 15:05:23
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: