Telefon från Titan Television.

2012-01-24 @ 12:00:45
Ring ring!

Jag fick nyss ett samtal från Titan Television. De ville veta mer om mig och göra ett program med mig. Han frågade om jag tänkt över det. Jag sa nej tack, berättade om min rädsla att må sämre av det hela. Han tackade så mycket och önskade mig en god dag.

TACK för alla superfina kommentarer och visdomsord. Ni är så kloka. Tänk vilket stöd jag har, tack!

Idag är Mary på sin första arbetspraktikdag. Jag vinkade av henne innan hon for, min älskade och hårt kämpande fästmö

Jag ska möta upp henne på Scharinska där vi ska ha bildterapi idag. Det här blir första riktiga sessionen, jag längtar efter doften av akrylfärg och att pensla ett papper fullt av vad som finns i mitt hjärta och min hjärna. Jag ska finslipa hemläxan innan jag åker.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Phew. Tack gode gud att du tackade nej. Jag tror du skulle ångra en medverkan. Jag blev också kontaktad av Titan efter att ha hittat mig på nätet, och ville att jag skulle medverka i deras avsnitt om folk som lever "utanför samhället" med betoning på friganism. Skulle aldrig i hela mitt liv ställa upp på det. De kommer ju inte göra någon reklam för det man tror på, utan det kommer handla om hur "folk som rotar i containrar är störda". De tjänar pengar på andra människors bekostnad och många gånger har de haft med folk i TV där jag känt att Titan är oansvariga och utnyttjar sjuka människor som inte förstår att de bara blir hånade i TV.

2012-01-24 @ 16:16:04
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: Saari

Jag tror att den som kontaktade mig försökte göra mig intresserad därför inte nämnde vilket program det gällde förrän han ringde. Det var en trevlig kille, men Outsiders är underhållning och att inte gå godkänna klippningen var liksom dödsstöten i samtalet. Jag antar att du gärna skulle förespråka friganism, men det är helt klart fel forum om man vill bli tagen på allvar.

2012-01-24 @ 17:51:06
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: