Minns du?

2012-01-19 @ 13:11:24

 

 

Bilddagboken vill gärna påminna en om vad man gjort samma datum fast några år senare. Jag vill inte minnas. Jag tycker inte om att tänka tillbaka, det vad fruktansvärt. 2010 var jag destruktiv och inlagd till och från, 2007 isolerade jag mig i min lilla lägenhet i Nordmaling och mådde piss. Det är inte roligt att minnas tillbaka. Det är mest bara ångest och skit.

 

Jag tittar hellre framåt. Nu får det räcka med min egen idioti, nu får det räcka med sjukdom, självskador, i-landstragik. Det händer så mycket omkring mig, jag vill sluta fred med mig själv så att jag inte hamnar där jag var förut.

 

Jag är på rätt väg.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: