Jag och mina nojjor.

2012-01-04 @ 18:57:01
Är det inte kräkfobin så är det fobin för att svälja fel. Grrr. Ge mig en lugn stund.

Maten intas med vatten till varje tugga. Jag vet inte hur vanligt eller ovanligt det är, men jag är livrädd för att svälja fel. Jag är livrädd för att andra ska svälja fel. Jag förstår inte hur folk kan äta utan att ha vätska i närheten för att skölja ner det med... Antagligen beror det på att jag äter mediciner som ger muntorrhet och därför har jag svårt att svälja. Det är läskigt.

PS: Låsta bloggen uppad.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, jag sätter i halsen varje gång jag äter! Tur att du slipper höra det då ^^

2012-01-09 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: