In på djupet.

2012-01-25 @ 16:40:39
Jag har träffat T idag. Som alltid gick vi på djupet direkt - han är nyfiken och jag är ganska öppen med allt utom det där allra svåraste... han bjöd på sig själv och berättade egna anekdoter. Han ska inte stessa mig med att prata om det där svåra, utan jag får ta upp det när jag känner att jag är redo. Jag VILL dela med mig av det där onämnbara, det är förbaskat ensamt att inte få prata, men vi får se hur det går.

Däremot diskuterade vi bibliska berättelser, vetenskapsmäns olika tolkningar, mobbing och hur väldigt få människor är integrerade med sin goda och elaka sida.

Med musik i öronen är det inte lika svårt att åka buss, trots att det är en lång resa. När jag åkte hem var det lite kärvare, jag antar att jag blev ganska mentalt utmattad av samtalet.

Ganska så skönt att vara hemma nu.

PS: Låsta.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: