Imorgon.

2012-01-26 @ 15:35:16
Idag är en såndär icke-dag. Jag steg upp och gick ut med Puffen, sedan blev det inte så mycket mer. När boendestödet kom så tvättade vi men JÄVLAR vad det tog emot.

Jag antar att vissa dagar bara är dömda att vara förlorade.

Imorgon ska jag vara duktig. Imorgon ska jag börja om igen. Imorgon ska jag vara en riktig hemmafru medan Mary är på Vågen. Jag är inte intresserad av att se på TV, sitta vid datorn, dricka te, inte ens spela gitarr eller måla. Jag vill bara att dagen ska övergå till kväll så att jag får lägga mig och sova igen och börja om imorgon.



I'll shape it up
I'll start fresh in the morning
I won't screw up
I've got my last warning
Tomorrow is a brand new day
And everything will be ok

I'll straighten out
I will get it together
There's not doubts
I've been under the weather
Tomorrow's got brand new sound
And everything will turn around
I guess, I think I know
I don't wanna feel this low



xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: