Fina ord.

2012-01-06 @ 16:54:01
Det är fint att människor hör av sig på olika sätt och säger snälla ord, ber mig hälsa Mary och säger att de finns tillgängliga om jag behöver dem. Det är så väldigt snällt, tack.

Jag är lite wobblig i måendet, jag mår inte dåligt men jag är liksom nervös på något sätt. Det är ju helt naturligt egentligen med tanke på att min sambo och fästmö mår så dåligt att hon behöver vara inlagd. Jag vet att min familj är rädd att jag också ska bli dålig, men jag tror inte att jag kommer bli det. Inte på grund av det här i alla fall. Jag bryr mig väldigt mycket, men även om jag bär hennes ring så är vi enskilda personer. Jag är okej, helt enkelt. Trots att det är tufft.

Ikväll ska jag se disneys Pocahontas och andra snälla saker, läsa ur trygga böcker och gosa med djuren. Imorgon ska jag hälsa på Mary och krama henne massor. Sedan får vi se om jag tar och ölar lite med Olivia.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

Väldigt fint att läsa allt. Jag mår bättre idag, kanske för bra.

2012-01-06 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: