Ändrade planer.

2012-01-14 @ 17:44:02
Det blev ingen middag hos Jenny och Daniel, för att Daniels dotter är sjuk. Det är synd, jag har sett fram emot det! Det kommer andra gånger som tur är.

Idag har vi haft skrivarstuga här hemma. Mary har sitt projekt och jag mitt. När min novell som Malin CrazyGirl beställde för mycket länge sedan är färdig kommer den upp här.

Istället blir det myskväll igen. Jag är helt fast i America Horror Story, underbar serie! Jag behöver lugnet i att göra ingenting, hela veckan har varit full av aktivitet och jag är så väldigt trött. Jag undrar var energin har kommit från - en mild hypomani eller någonting helt naturligt? Det är avskyvärt att behöva ställa frågan hela tiden, hur jag än mår. Jag vill bara inte att saker ska gå åt helvete för att jag inte har skött om mig tillräckligt bra, jag är hellre medveten om mina humörsvängningar så att jag kan göra rätt val - typ gå i säng även fast jag skriver en bok i huvudet, äta fast jag egentligen inte har lust att göra mat, ha lagom mycket aktiviteter.

Nu ska jag göra det mysigt här, tända ljus och krypa upp i soffan för mer American Horror Story.




xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Daniel

Isabelle är riktigt sjuk.

Trodde först att det är början på halsfluss men...

Jag tror att det är körtelfeber.

Hög feber och ont i halsen. Öm på alla lymfkörtlarna.

Hon har även klåda över hela kroppen.

2012-01-14 @ 19:08:40
Postat av: Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk"

skulle aldrig våga kolla på horror-grejen. förstår inte njutningen i att bli rädd. but thats me!



hoppas ni haft en trevlig helg förutom detta. detta är nog första gången jag lämnar en kommentar tror jag, trots jag följt dig/er länge nu.



_______________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-01-15 @ 10:54:43
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: