Melodifestivalspepp!

2012-02-25 @ 14:56:42

 

 

 

 

 

 

Man har bara så roligt som man gör det till. Därför gör jag gärna något så avskytt som Melodifestivalen till en grej. Jag har på mig min älsklingsklänning och senare kommer ett par av våra vänner för att mysfesta lite. Det kan behövas, faktiskt.

 

Det mest spännande är ju om det kommer finnas ett bidrag som kan knäcka både Sean Banan och Björn Ranelid. Det blir tufft eftersom den sistnämnda verkligen tog priset förra helgen! "Om kvinnan står emot mannens säd i 60 år så dör mänskligen ut" tyckte Björn Ranelid när han pratade sig igenom låten Mirakel. "Jag simmar från stranden jag till stranden du" och så vidare. Det är inte ens pretentiöst. Det är bara ren och skär skit. Mirakulöst bajs. Men OJ så underhållande!

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: