Kärleken är starkare.

2012-02-13 @ 18:11:34
Kan man inte göra helgen ogjord?

Jag är helt slut. Det finns inte mycket energi kvar i min kropp. Jag är så ledsen och allt jag vill är att krypa upp i Marys famn, men jag vet att jag inte kan skriva ut mig än. Eller kan jag? Jag vet inte. Jag tror inte det.

Jag känner att jag mår sämre och sämre. Jag griper efter varje lösning jag ser, utom den självdestruktiva. Jag vänder ryggen till den lösningen. Det gör allting så väldigt svårt.

Jag ska begära att få prata med Thomas imorgon. Jag är en enda röra, en krossad spegel, kantstött och det känns som att jag är en bunt köttslamsor.

Men kärleken är starkare.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jag kommer och hälsar på imorgon, kramas massor, men hem kommer du inte förän du är redo. då kommer jag hellre och hälsar på dig ofta!



vi kan inte göra helgen ogjord men vi kan gå vidare och hoppas att saker löser sig!

2012-02-13 @ 18:53:18
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: