Ice Queen.

2012-02-03 @ 16:18:00
Jag har träffat min läkare idag. Tyvärr hade han inte fått ihop tillräckligt med information om Solian, men vi funderar på om jag ska behålla en lägre dos av Seroquel och samtidigt äta Solian. Förhoppningsvis kommer biverkningarna vara mindre på det sättet. Jag ska träffa honom om två veckor igen. Jag kan inte vara mer redo för ett medicinbyte.

Ikväll ska jag och Mary öla och ta det lugnt. Älgar och Staropramen, mums.

Det är SVINKALLT. Jag ville dö när jag var ute med Puffen på morgonen, ville dö på väg till sjukhuset, ville dö när jag skulle hem och jag ville dö när jag kompletteringshandlat och gick den korta vägen hem som blev jävligt lång. Det är inte meningen att vi ska leva i den här kylan. Jag offrade mig idag för att kunna vara inomhus resten av helgen. Vi har choklad, cola och snus. Allt man behöver för att överleva när man ligger i en nedkyld bunker.

Allvarligt. När vi lagar mat så immar fönstren igen. Det är inte okej.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inte varit ut på flera dagar. Det är inte lönt i den här kylan!

2012-02-03 @ 17:55:15
URL: http://lindamy.se
Postat av: Jennie

Ha en fin helg! Kram!

2012-02-03 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: