God morgan.

2012-02-24 @ 17:59:24
Det blev en kort visit hos min läkare idag. Jag var helt enkelt för trött. Varken uppvarvad eller nedstämd, bara trött. Nu är min sömnmedicin justerad och jag hoppas på det bästa. Vi ska träffas igen nästa vecka och utvärdera hur det gått med allting. Jag känner mig hoppfull, för han har ansökt om licens för Solian! Om några veckor kanske det händer något. Jag behöver försöka se det för att orka med den medicineringen jag har just nu.

Jag kraschade hårt på soffan när jag kom hem. Min väckarklocka på mobilen ringde och ringde, jag hörde ingenting. Mary väckte mig tillslut. Det är inte som att jag har en mjuk väckarklocka som låter pling plong utan jag har en som låter BLIPP BLOPP - har klippt in mitten av God Morgan av 047 så att jag verkligen ska vakna. Men icket.

Det blir en lugn kväll. Jag har inte skrivit någonting idag, kanske vågar jag låta texten vila ett tag. Jag söker inspiration i böcker och har mitt skrivblock där jag kan fila lite på karaktärerna.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: