BIlder från igår.

2012-02-26 @ 12:37:46

Princess

 

 

Min andra hälft, kusin och syster Maari kom förbi en sväng!

 

 

Jag och Maria <3

 

 

Lady Olivia!

 

 

Min vackra!!!

 

 

Godnatt.

 

 

Det blev en schysst mysfest, många skratt och glada i hatten. Melodifestivalen, bekännelser, SingStar, promenad till OKQ8 för att köpa folköl när ölen var slut, beställning av utkörd pizza och filmtittande. Nu äter jag pizzarester och dricker vatten, ganska nöjd om än lite sliten. Blir kul att städa upp allt.

 

Och, nästa helg är det fest här igen. Då är det ju liksom RIKTIGA Melodifestivalen. Blir gött.

 

Jag längtar efter att sova. Åh gud, att somna utan ångest. Längtar. Jag kommer slockna som ett ljus ikväll.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: