Svåra saker.

2012-12-06 @ 16:11:00
Idag har varit jättejobbig. Förmiddagen var helt okej, vi gick och valde ut tapeter och golv till vårt badrum som ska göras om. Vi kommer få ett badkar! Underbart! Jag har alltid velat ha ett badkar.
 
Nervös och jävlig åkte jag iväg till sjukhuset och nu när jag är hemma känns det som att jag blivit söndertuggad av ett monster och sedan utspottad i äckliga spillror. Kort sagt kan jag förstå att de bara vill behandla människor som är skadefria på ASTA, för det här är väldigt svåra saker och då är det inte lätt att välja rätt sätt att hantera det. Jag är stolt över att jag kom hem och istället för att göra något dumt bara unnade mig själv julmust och två Xanor, helt enligt ordination.
 
Sitter och väntar på att Mary kommer hem så jag får bolla tankar med henne, i hennes famn, hon som är min trygga tillvaro.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: