Sakna.

2012-12-23 @ 19:56:54
Tårarna kommer och går. Jag har plockat ihop alla julklappar av de vi har hemma som är till Mary. Vi får ha lilla julafton sedan någon gång. Jag försöker bara säga "PAH, det är ju som vilken dag som helst", men jag har alltid haft fina julaftnar och det är viktigt för mig.
 

'Cause I just want you here tonight
Holding on to me so tight
What more can I do
Baby all I want for Christmas is you
 
 

Jag måste fokusera på annat så att jag inte börjar böla igen. Jag är med min familj och jag är ruskigt tacksam att få träffa min bror, men allt var så utstakat och äntligen skulle vi vara tillsammans allihop och så föll det i bitar. Jag känner mig krossad.
 
Det är nog inte bara det här med julen. Jag är förkrossad över att hon måste lida. Det är så mycket lidande, Bergman skulle vara stolt. Lite Mer Ångest, eller hur? Jag vill ha hennes hand i min och inte att vi ska åka jojo in och ut från slutenvården. På ett år har jag saknat henne i sju månader totalt. Det är inte okej.
 
Jag fick frågan om det inte var svårt att ha ett förhållande när det är som det är för oss. Och jo, det är svårt, men vi får det att funka. Det är för att jag inte vill ha någon annan, och om jag förstått det rätt så vill hon inte vara med någon annan heller. Vi tar oss igenom det svåra för att vi måste, helt enkelt. Ta de rätta besluten, ta hand om oss själva. Förhoppningsvis blir det lugnare för oss båda snart. Jag går i bitar när hon mår såhär dåligt men det kan inte jämföras med hur många bitar mitt hjärta skulle krossas i om vi gav upp och separerade. Vi har faktiskt pratat om det tidigare men kom fram till att ingen av oss ville gå skilda vägar och att vi faktiskt mår bra av varandra.
 
Nä, gråtpaus. Det är bara Mary, Disney och Within Temptation som får mig att gråta.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: