Morgonstund.

2012-12-18 @ 10:07:09
Idag ska jag träffa min läkare. Det känns som att vi kan sänka medicineringen en bit, jag trro att det värsta är över. Visst, det låter som en förkylning, men jag var helt enkelt tvungen att ta till mig ny information som jag inte ville ha, som jag inte ville ha upplevt. Nu verkar jag kunna hantera det bättre, och om det beror på medicinerna eller mig själv eller kanske båda får vi se.
 
Jag var uppe före Mary idag. Det händer minus 1 gång per åt ungefär, man jag drömde konstigt och ville inte sova. Dessutom ska jag ju till läkaren och jag gillar att vara förberedd- Laddar min iPod, ska sätta på mig min lite hårdare synth-attityd och åka iväg snart. Jag brukar vilja vara där 30 minuter innan för att skriva, läsa, lyssna på musik och förbereda mig mentalt. Det är som ett träningspass att sitta i läkarsamtal, jag blir alltid lika trött men ändå lättad. Thomas har aldrig ljugit för mig, och han har alltid sagt att jag kommer bli bättre. Jag tror på honom. Jag tror på mig själv.
 
Hoppas att ni gillade min vlog. Blr kanske mer av sådant framöver, även fast jag är kamerablyg.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: