Framsidan på VK!

2012-12-01 @ 10:17:40
Vaknar i en mysig varm säng, Mary kommer och sätter sig på sängkanten, drar fram dagens VK och jag kastar mig på glasögonen och bara stirrar. Framsidan, när hon och jag pussas. Mitt hjärta slog några extra slag, undrar om min familjs pulsar också ökade dramatiskt vid frukostbordet. Hur många läser VK? Tillräckligt många.
 
Idag ska jag förkylningspreparera mig och försöka ta mig ner på sta för julklappshandling. Jag har några få kvar, sedan samlar jag på mig olika smaker av glögg.inför glöggprovningen. Blossas äppel-glögg var en hit förra året, den borde finnas på coop eller någonting.
 
Jag kan ju låtsas som att jag tänker på annat än att vi är med i tidningen, haha...
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: